Followers

Friday, August 20, 2010

M.U.L.T.I.M.E.D.I.A~ I can't absorb anything!..






Sampai jer rumah perkara pertama yang pu3 buat, write entri nih!..
Second on Multimedia.. Sob3x..
Ya ALLAH..

Ampunilah dosaku,

Berilah aku petunjuk dan hidayahMU,

Kurniakanlah aku semangat yang kuat,

Berilah aku hati yang terang,

Kurniakanlah aku kebijaksanaan..

Berilah aku kerajinan dan kesungguhan,

Bukalah mindaku utk menyerap semua ilmu yang diajar,

Kurniakanlah kefahaman yang mendalam..

Kerna sesungguhnya air mata yang mampu kutahan dan kupendamkan.

Bila diri mulai patah hati,

Betapa puteri sukar memahami,

Mendalami dan menghafali..


Kerana puteri xdpt absorb satu benda pun tadi...

Kenapa nie???????????

Lost and Fly.

Can't absorb anythings..Sungguh, xtipu!

I thinK tonite i can't sleep well. Sedih sgt bile.. ish3x.. xmahu share lah1.. Ya ALLAH, puteri sgt tertekan..


Tomorrow will be replacement class for another subject last week.

3 comments:

  1. Grrrrr... Geram plak rasenyer.. sob3~

    ReplyDelete
  2. Dah ok? dah 24 jam berlalu.. biasanya masa beredar menyejukkan perasaan..

    ReplyDelete
  3. ok.. =) saje jer tu geram xdpt nak absorb n catch up sis! ngee~

    ReplyDelete